GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

A kérdés melletti kis fülecske lenyitásával elolvashatod a választ.

Hogyan tudok megvásárolni egy videót?

A Kezdőlapról vagy az Online videók menüpontra kattintva kiválaszthatod, hogy melyik videót szeretnéd megnézni.
A videóra kattintva megnézheted az adott videó leírását, majd a Megvásárlás gombra kattintva kiválaszthatod a fizetési módot.

Hogyan tudom kifizetni a videót?

A videót banki átutalással, bankkártyás  vagy paypal fizetéssel tudod kiegyenlíteni.

Banki átutalás esetén kapsz egy visszaigazoló emailt a megrendelésedről és az átutaláshoz szükséges információkról. A megrendeléstől számítva 4 nap áll rendelkezésedre az átutalás teljesítésére – a banki átutalások most már ünnepnapon, hétvégén és éjszaka is azonnal, néhány másodperc alatt teljesülnek. Ha az átutalás 4 napon belül nem történik meg, a megrendelésedet a rendszer automatokusan törli.

Bankkártyás fizetésre a Barion rendszerén keresztül van lehetőséged. A fizetés kiválasztása után automatikusan a Barion oldalára fogsz érkezni, ahol a bankkártya adatokat megadva tudsz fizetni. A bankkártya adataidat a Barion a törvényi előírásoknak megfelelően biztonságosan kezeli, mi nem kapjuk meg azokat , csupán fizetés eredményéről kapunk értesítést.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

Paypal fizetés esetén automatikusan a paypal oldalára fogsz érkezni, ahol paypal fiókodba belépve kifizetheted a videót.

Hogyan kapok számlát a kifizetett díjról?

A kifizetett díjról a számla automatikusan készül el azokkal az adatokkal amelyeket a regisztráció során megadtál, ezeken az adatokon utólagosan sajnos nem tudunk módosítani.

A számlát elektronikusan fogod megkapni arra az email címre, amelyet a regisztrációkor megadtál.
Ha nem látsz ilyen emailt, kérünk, hogy ellenőrizd a “Spam” vagy “Levélszemét” fiókot is, mert előfordulhat, hogy a levelező automatikusan oda továbbítja.

Ha ott sem találod, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és kiküldjük neked újra.

Hogyan tudom majd megnézni a megvásárolt videót?

A Videóim menüpontra kattintva meg fogod találni a megvásárolt videóidat és az ingyenes videókat is.

Mikor tudom elkezdeni a videót?

Gyakorlatilag bármikor, átutalásos fizetés esetén a fizetendő díj beérkezése után 1 munkanapon belül, Paypal és bankkártyás (Barion) fizetés esetén a sikeres fizetés után, azonnal a Videóim menüpontra kattintva meg fogod találni a megvásárolt videóid között az adott videót.
Az ingyenes videók a regisztrációd után azonnal elérhetőek számodra.

Milyen hosszú egy videó ?

A videók az adott témától függően 1-4 óra hosszúak.

Mennyi ideig érhetem el a videót?

Az ingyenes és a megvásárolt videókat is korlátlan alkalommal van lehetőséged visszanézni.

Kapok valamilyen igazolást a videó megnézése után?

Az oldalon elérhető videók nem minősülnek tanfolyamnak, nincsen hozzájuk kapcsolódó számonkérés, így a videókhoz “Emléklapot” küldünk elektronikus, pdf formában, amelyet legkésőbb 8 héten belül küldünk meg számodra.

Az Emléklapot a regisztrácókor megadott email címre küldjük meg magyar nyelven.
Igény esetén lehetőség van az Emléklapot angol nyelven kérni, kérünk, hogy ezt emailben jelezd felénk.

Kinek ajánlottak ezek a videók?

A videók különböző nehézségi szintűek, így a videó témájától függően kezdő és haladó szakembereknek is ajánlom. Fontosnak tartom azonban, hogy ezek az online bemutatók nem tanfolyamok, olyan szakemberek számára készültek, akik Magyarországon vagy külföldön, de elvégeztek már egy alap tanfolyamot.

Nem érem el egy korábban már elkezdett videót, mit tegyek?

Sajnos néha előfordul, hogy a telefon vagy számítógép eltárolja a korábbi adatokat és emiatt nem frissíti az oldalt, csak lehívja a korábban tárolt adatokat.

Ha már megvásároltad a videót, akkor a felhasználódhoz hozzá van rendelve a videó, a rendszerben jogosult vagy a megnézésre, de a böngésződ valamiért nem frissíti.

Amit tudunk javasolni:
– töröld a böngészőből a sütiket/cookie-k
– jelentkezz ki az oldalról és jelentkezz újra be
– próbálj a böngészőben új ablakot megnyitni, inkognitó módban
– próbálj egy másik eszközről bejelentkezni az oldalra